Isnin, 24 Mei 2010

title B.o.s.a.n

beberapa perkara happened kat diri aku..

semalam 24.5 was my birthday... so belated berday to me..
enjoyed dlm kesederhanaan.. thanks to nora n farah sbb belanja makan.... terharu.... hahaha
and thanks to all my frends yg wish kat aku... may ur life get blessed from Him..
so semalam, genap umo aku 25, 1/4 abad... wahhh.... so means aku dah a bit old....
(tp tade tanda2 penuaan pon lagi...)

bila ckp psal berday.. mest ada aim tuk diri sendiri kan... same goes to me... aku ada beberapa menda yg aku nk achieve, tp seme aim tuh more to built up myself... ape? biarlah rahsia...:-)

n semelam juga.. got new yg agk annoyed me... hmm tp bg aku biarlah dia.. dia hanyalah sejarah dlm hidup aku.. aku maafkan dia... so buatla ape yg dia nk buat, cakap la ape yg dia nk cakap, itu adalah hak dia.. aku doakan kebahagian tuk dia... sbb dia pernah menjadi sahabat aku.. all the best to her....

bosan kan.. sbb seyes aku tade cite nk share...

sebelum tu.. maaf ye makcik asam billion... aku x mengandung pon!!!!!

salam sayang semua....
(dalam hati ada ke org baca blog aku ni.. hahha)

2 ulasan:

  1. sarah menpu utk mendapatkan sebijik jeruk bwg puteh..haa g mintak ampun kt makcik billion tu weh.die xreti nye nk bce blog kau..

    BalasPadam
  2. hhahahaa.. after makan ru aku ckp aku ngandung.... hahaa.. nnt jumpa mak cik tu aku minta maaf

    BalasPadam