Selasa, 21 September 2010

kawen...

skang seme org sibuk nk kawen
org yg sibuk nak kawen ke atau aku yg x kawen2 lagi ni
hhuhuu.. xpenting seme tu...

yg penting... setakat ni bape kerat aje yg aku p
x smpi 10 lagi dr berpuluh2 jemputan
huh ada jemputan tu langsung dr aku x kenal sapenya
tp betol lak nama n alamat aku....
mmg lupa kawan huh..
tp aku yakin je tu kawan2 dr zaman matrix
maklumlah ingtan masa matrix ni kejap je
nasib la korg eh.. aku wish selamat pengantin baru je kat korg ye

sebut pasal kenduri kawen ni..
mest sibuk nk pikir baju ape nk pakai
malu la nk jumpa membe2 sbb da gemuk
lps tu nk prepare jawapan kalau ada2 yg tanya bila lagi...
penat jugak eh memikirkan masa depan ni...

hmmm tp kan bila bukak fb membe2 yg seusia ni..
seme sibuk nk post2 pasal anak masing2 la..
life married dorg la..
waduhsss.... mimpi je la

raya onward ni bnyk sungguh jemputan kawen dr member2
kawan2 sekolah n universiti
gatal eh korg ni

2 ulasan:

  1. mmg sedes bila terima kad kahwin.. tetambah umur dah byk gini, mmg lah sadis gila.... rasa cam nak ada laki tu kuat

    BalasPadam
  2. oowhh tu la.. tp masih muda.. so perasaan nk berkasih sayang tu bukanlah perkara utama.. haha..
    suka "umur dah banyak".. better dr da tua.. tp hakikatnye anda tua

    BalasPadam