Rabu, 27 Oktober 2010

dan jua aku..

asal org tgk aku...
mest org ckp yg aku....
pendiam... lemah lembut n sopan... 
(perfect combination tuk seorg gadis melayu)

lama2 kenal....
cehsss hampehssnye minah ni...
nyesal ckp mcm tu dulu

hmm...bak ckp ayah...
ko ni mmg nmpk lembut diluar..
tp sgt degil n keras kepala....
huhuhuhu.... sadiss muahahhaa

iye kawan2 diluar sana...
jgn ckp aku x warning lak ye..
aku mmg x seperti yg dijangkakan...
tp insyaallah..
aku ada hati yg baik yg sayang kat kawan2  dan org2 disekeliling

sekian...
kawan2 diluar sana.. time je la yg mak shima ckp aku ni lemah lembut..
no doubt okey..!!!!
hahhahaa.. gelak setan

3 ulasan:

  1. ceh....kalu aku la...meme aku x oyak mum lemoh lembut la....mugo aku tahu sapo mum...hahaha sorg y keras didalam...napok jah lembut....kalu maroh tubik api kot mulut tu....
    weh sarah...mum tau deh gelak setan gitu???kahkahkahkah ade kawan setan ker?hahahaha jgn mrah...x baik untuk awek mudo...

    BalasPadam
  2. hahhaa... mana ada maroh tubik api kat mulut.. aku kalau marah aku nanges.. muahaha
    bukan mg ke kawan setan aku.. btw, bukan aku hok gelak tu, setan hok sebelah aku hok tolong gelokkan

    BalasPadam
  3. ooo ganaz mum ni....nok maroh nanges...tangkap leleh la...weh..dasyat mung...aku kawan mn ade setan..kahkahkahkah..patut la...mung dengar halusinasi...setan dok gelak seboloh mung.....

    BalasPadam