Isnin, 7 Februari 2011

pengaruh korea..



menu: kimbab.. teboki n  cyapcee


entry baru berdasarkan makanan
pagi2 sbb da x ley sambung tido pas subuh..
so mcm nak merapu2 la jap
bukan kate nk p opis awal2 ke..
sbb opis sgt dekat ngn umah n konpem x jam
so x yah susah2 kan badan nk p awal key...

okey btw kredit to fizi tuk bg ilham
as intro.. last month.. we oll adakan la majlis makan2..
as farewell party kat 2 org gadis korea ni
comey je orgnye..
diana n intan.. ni nama melayu la...
nama korea x sempat lak hafal betol2.. asyik salah sebut so awal2 dah malas

dr kanan : intan and diana.. kulit muka diana sgtt licin.. mmg korean betoll


bukti yg dorg  masak... ;-)

kesemua maskan, dorg yg masak okey...
so kiranya aku da makan yg betol2 korean nyee
muahahhaa.. ko jgn jeles tau fizi...
n onestly yg langsung x tipu..
sggggtttt sedap...
at dat time da lewat malam sgt.. 1030pm...
msg2 da riso ngn program diet msg2...
dlm hati mula2 nk makan cket je tuk ami ati dorg
sekaliii... sebb sedap la kan.. bnyk gak la yg habis..
tp seyes semenya aku dah lupa nama kecuali kimbab..
sbb yg tu sng nk sebut n selalu tgk dlm citer korea..




satu yg aku kagum ngn dorg ni..
dorg sgt particular..
cara dorg susun barang..
cara dorg potong.. cara dorg asingkan bahan2..
senng ckp semua teliti...
n dorg ni sgt respect org len..
kita yg nak celebrtae dorg.. dorg lak yg rai kita mcm kita yg p umah dorg..
tp dorg yg dtg umah kami.. owhh umah kak hafsah.. hahhaaa


okey curi gambo dri facebok kak hafsah.. setan tol...

1 ulasan:

  1. saya tidak jeles hokeyyy....next week kalo documtation saya siap saya mao ke ArmCorp Mall makan korean food ;p

    BalasPadam