Jumaat, 14 Mei 2010

bila larut malam...

hmmm.... agak2 aku la kan.. kalau aku ada anak pompuan nnt, aku nk suh duk umah je..
sbb ape? sbb aku x bek.. so anak aku pon bakal la mewarisi sifat yg sama.. len la dapat somi bek n nsem kan... (ngarut jap)

hmm gile ape aku ni ckp diri sendiri x bek.. aku bek.. cuma nakal2 bujang je ckit..

okey, story pasal hari ni, td aku dgn 3 kepala yg len dgn jayanya menternak lemak kat mc d.. kul 10 lebey okey....MALAM.... suka kan bab2 menternak lemak ni even lemak yg terkumpul mmg x sah ckp la banyknye.. huh, lg 2 kepala tuh tape r.. mg keding.. gile jeles tgk org2 keding ni.. tp ntah nape, mlm ni aku x psiko tgk dorg yg keding tuh, tp aku lg psiko kalau aku x habiskan makanan2 yg ada depan mata.. bukan ape.. rugi masa n minyk kete tuh kalau x habis.. lgpon x de pak we nsem kot nk kontrol2 makan time tu.. ada abang akak je.. huhuhu... mmg x menyelerakan..

lps makan ingt cuba la nak menginsafi diri ngn kembali ke pangkal jalan aka rumah.. hapeee.. haram je.. hahhaa.. p downtown lak.. sebenarnya aku agak jakun.. hahaha.. x penah p..
hmm tp nekad.. itu yg penting.. seb bek dorg yg len tau jln.. so smooth je la perjalanan kami ni...

aku suka harga barang kat sana.. mmg jauh munasabah dr sangkaan.. hahaha...
mmg ada perancgn nk p lagi..sbb td terbantut emosi nak membeli. hujan... tape.. seisi balas demdam mest ada.. huhuhu.. tunggu je la ye..

so sampi umah lebey kurg kul 2 lebey.. mak aiii... kalau mak ayah tau ni.. mau 3 hari 3 malam dgr membebel.. bak ckp dorg ni, nih la guna duk umah sewa.. betol gak kan.. so mak ayah... anak mu ini tetap bek okey.. di depan mata korg je la... belakang paham2 je la ye.. hmmm balik lambat je kot... so ape aje yg x bek nye ni??!!!!


ngntuk... tido is better.. esok kije.!!!!! cayooo!!!!!!


pssst... lately ni aku mcm suka bekerja lak...

4 ulasan:

  1. weh nyempat lak ko berbelog kot smpe2 umh?haha..ktorg smbong chattg dlm kegelapan..mmg sgt gadis kn?huuu smpe saat nk tdo pn mulot x stop2 kn.

    weh nati next round ea..mintak2 idak ujan time 2.br ley pusig 4 5 round..br ley menikmati steamboat.

    wanginye baw sup die..mmmmm

    BalasPadam
  2. hak ah.. n masa tuh kita balun habis2.... korg mmg menyadiskan pon.. muahahhahaa

    BalasPadam
  3. uikssssssssss.cmne nk diet.makan kul 10 mcd?huhauaa.jem yam..jem

    BalasPadam
  4. ooiiiittt yam.... kantoi ngn yam....

    BalasPadam