Rabu, 12 Mei 2010

geram kot.....

hahhaa... 1st nk gelak kat tajuk.. sewel n biol

aku tetiba dtg satu perasaan ni... aku nk cantik ....
aku nk cantik yg agak2 kalau aku jalan je seme org akan pandg kat aku... so boley la aku jalan smbil berlakon2 ala2 ayu even aku nih dh azali ayu kan... huhuhu
tp boley ke...

tp mcm risau gak, kalau aku cntik kan ramai plak org nak kat aku...
hmmm.... kalau setakat pakik2 tua x mo la...
wat hilang selera je...

tinggi x angan2 aku rini...
seyes weh aku jeles kalau aku tgk pompuan len yg cntik..
dlm hati, hampehs r pompuan ni lg cun dr aku...
tp dlm hati gak aku terkonpius sama, cun ke aku ni...


aku yakin ni aku nk cantik n kurus!!!!!!
aku nk kurus yg sebotolnye... saje merepek kat ats tuh



pssstttttt..... aku merepek tahap gaban... hidup tanpa pedoman ak ni upernya

2 ulasan: